خرید اکانت قانونی RESIDENT EVIL 3

240,000 تومان2,100,000 تومان

پاک کردن

تاریخ انتشار : 14.6.2022

ژانر : ترس و وحشت , اکشن

رده بندی سنی : 18 سال 

سازنده : Capcom

ناشر : Capcom

پلتفرم :Ps5 , Ps4

انجین گرافیک : Re Engine

افلاین تک نفره

ارسال سریع و پرداخت امن و ضمانت بازگشت 100% پول
توضیحات

سال گذشته Resident Evil 2 را برای شما در پارس کنسول نقد و بررسی کردیم.  همچنین اکانت قانونی این بازی جذاب را در کنار دیگر بازی‌ها، برای شما گیمرها موجود کردیم. نسخه ریمیک بازی رزیدنت اویل 3 به نسخه اصلی پایبند بوده و بسیاری از گیمرهای قدیمی را هیجان‌زده کرده است. Resident Evil 3 در تاریخ 3 آوریل 2020 توسط کمپانی بزرگ کپکام منتشر شده و توانست تا نقدهای مثبتی از سوی منتقدان دریافت کند.

در ادامه به بررسی نسخه ریمیک رزیدنت اویل 3 می‌پردازیم و بهترین روش برای خرید اکانت قانونی Resident Evil 3 را برای شما شرح می‌دهیم. پس اگر می‌خواهید تجربه شگفت‌انگیزی از بازی‌ ترسناک Resident Evil 3 را برای خود به ارمغان بیاورید، با سایت پارس کنسول همراه شوید.

داستان Resident Evil 3؛ جدال جیل ولنتاین با مردگان راکون سیتی!

در Resident Evil 3 شما نقش شخصیت جیل ولنتاین را بر عهده می‌گیرید. جیل ولنتاین عضو S.T.A.R.S است. (سرویس تاکتیک و نجات ویژه)، یک واحد نیروهای ویژه نخبه که بخشی از اداره پلیس شهر راکون است. همانطور که در Resident Evil 2 متوجه شدید، یک ویروس مرگبار در شهر شیوع پیدا کرده است. در همین حین جیل متوجه می‌شود که شرکت آمبرلا پشت این قضیه پنهان شده است.

بازی در آپارتمان جیل شروع می‌شود که ناگهان نمیسیس به سراغ شما می‌آید و هر چه سریع‌تر باید از دست این موجود شرور فرار کنید. کشتن همه اعضای S.T.A.R.S هدف نمیسیس است. بنابراین هیولا نقش مهمی در بازی ایفا خواهد کرد. نمیسیس همچون مستر ایکس در نسخه دوم رزیدنت اویل 2 است. شما باید بیشتر وقت خود را صرف فرار و مخفی کاری کنید، تا زمانی که بتوانید آن را از بین ببرید.

گرافیک بازی Resident Evil 3؛ جلوه‌های بصری بی‌نظیر در رزیدنت اویل!

به لطف موتور گرافیکی RE Engine کمپانی کپ کام بار دیگر موفقیتی برای باسازی بازی‌های سری خود به دست آورده است. نورپردازی زیبای بازی، حس ترس و وحشت را به گیمرها انتقال می‌دهد. سیستم پیشرفته این گرافیک، کوچک‍‌ترین خراش و پاره‌ شدن لباس را با جزئیاتی کامل به شما نشان می‌دهد.

لازم به توجه است که طیف متنوعی از زامبی‌ها در بازی وجود دارند که شما می‌توانید به طبیعی‌ترین شکل ممکن با آن‌ها مبارزه کنید. همچنین جلوه‌های بصری به صورت بسیار زیبایی طراحی شده تا گیمرها را تحت تاثیر قرار دهد. به طور کلی کیفیت و گرافیک بازی توانسته تا نظر بسیاری از گیمرها را به خود جلب کند.

گیم پلی بازیResident evil 3 ؛ قابلیت‌های جذاب بازی رزیدنت اویل 3!

گیم پلی بازی Resident Evil 3 در مقایسه با Resident Evil 2 بسیار بهتر است. شما می‌توانید از ضربه‌های نمیسیس و هجوم زامبی‌ها جاخالی دهید. خواندن نقشه بسیار آسان‌تر از از ریمیک نسخه دوم است. هیچ عقبگرد آسانی در بازی وجود ندارد. در حالی که بعداً از برخی مناطق قبلی بازدید می‌کنید. همچنین در مراحل مختلف اگر نت‌ها را بخوانید، پازل‌ها کمی ساده‌تر به نظر می‌رسند.

همچنین می‌توانید یک بار دیگر کیسه‌های منابع را جمع آوری کنید تا موجودی خود را ارتقا دهید. این آیتم‌ها برای اقلام درمانی، موارد فرعی، اسلحه و مهمات نیز مورد نیاز است. در همین حین کشتن زامبی‌ها بسیار راحت‌تر می‌شود. جالب است بدانید که اسلحه جیل و کارلوس با یکدیگر متفاوت است و شما می‌توانید از آن استفاده کنید.

به این نکته توجه کنید که بهترین راه برای شکست نمیسیس این است که از دست این هیولا فرار کنید و سلاح خود را ارتقا دهید. اگر به اندازه کافی به او صدمه بزنید، مات و مبهوت خواهد شد. این روش می‌تواند به تمام شدن مهمات شما منجلب شود و برای باس‌فایت‌های دیگر با مشکلاتی روبه‌‎رو شوید.

معرفی شخصیت اصلی بازی؛ جیل ولنتاین!

جیل ولنتاین یکی از قهرمانان اصلی فرنچایز Resident Evil است. او یکی از اعضای ارشد S.T.A.R.S است. جیل با همکاری برادرش کریس ردفیلد در استارز به فعالیت می‌پردازد. اما در نهایت از S.T.A.R.S استعفا می دهد. جیل در نسخه سوم رزیدنت اویل در تلاش است تا از شهر راکون را از این ویروس خطرناک نجات دهد.

اکانت قانونی بازی Resident Evil 3 را از پارس کنسول خریداری کنید!

طرفداران قدیمی و گیمرها می‌توانند بازی نوستالژی Resident Evil 3 را با کیفیت و گرافیک عالی تجربه کنند. تجربه این بازی به مرور خاطرات بسیاری از گیمرهای قدیمی و طرفداران دنیای رزیدنت اویل کمک می‌کند. گیمرها می‌توانند در ظرفیت‌های مختلفی به تجربه بازی‌های کنسول‌های گیمینگ بپردازند. با اکانت قانونی دیگر نگران قفل شدن کنسول خود نشوید. شما می‌توانید اکانت قانونی بازی Resident Evil 3 را در ظرفیت‌های مختلفی از سایت پارس کنسول خریداری کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره اکانت قانونی بازی Resident Evil 3 با مشاوران سایت پارس کنسول ارتباط برقرار کنید.

پارس کنسول بزرگ‌ترین سایت رسمی در حوزه گیم برای خرید اکانت‌های قانونی، خرید ابزارهای گیمینگ، خرید گیفت کارت و خرید کنسول است. شما می‌توانید برای خرید محصولات گیمینگ و دریافت اطلاعات بیشتر از طریق شماره تماس 02191309012 و 09020021581 با کارشناسان پارس کنسول ارتباط برقرار کنید.

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “خرید اکانت قانونی RESIDENT EVIL 3”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید

بستن (Esc)
سایدبار Scroll To Top