اخبار

اکانت قانونی PS4 چیست و چه کاربردی دارد؟

اکانت قانونی PS4

امروزه بر تعداد کاربران بازی های دیجیتال افزوده شده است و گیمرهای زیادی در سراسر دنیا بخشی از وقت روزانه خود را به دنیای گیم اختصاص داده اند. یکی از همین کنسول های جذاب که طرفدارای زیادی دارد، پلی استیشن 4 است. پلی استیشن 4 توانسته است شگفتی های جدیدی را در اختیار گیمرها قرار دهد. اما همان طور که می دانید، برای آنکه بتوانید از پلی استیشن استفاده نمایید، می بایست بازی های آن را به صورت فیزیکی خریداری کنید که اتفاقا این بازی ها گران قیمت هم هستند. اما یکی از راه های پیش رو خرید اکانت قانونی و استفاده از بازی به صورت دیجیتالی است. خرید اکانت قانونی ps4 مزیت هایی دارد که در ادامه به بررسی آن خواهیم پرداخت.

خرید اکانت قانونی ps4

انقلابی که ps4 در زمینه بازی های دیجیتال به راه انداخته، تحولی عظیم را برای گیمرها به همراه داشته است. تمامی علاقه مندان به بازی های ps4 این کنسول بازی قدرتمند، منتظر هستند تا بازی های جدید این پلی استیشن از راه برسد تا آن ها بتوانند در سریع ترین زمان ممکن آن ها را خریداری کرده و خود را سرگرم کنند.

برای آنکه در دنیای ps4 غرق شد، کاربران به دنبال منابعی هستند تا بتوانند به آسان ترین روش و البته با هزینه های کم، بازی های ps4 را خریداری کنند. خوشبختانه فروشگاه های مختلفی وجود دارند که امکان خرید بازی های ps4 را به صورت فیزیکی برای گیمرها فراهم می کنند. اما یکی از روش های آسان برای دستیابی به بازی های ps4، خرید دیجیتالی بازی های این کنسول بازی است.

همان طور که گفته شد، برای دستیابی به بازی های پلی استیشن 4، این شرکت راه های مختلفی را پیش روی گیمرها باز کرده است که یکی از آن ها خرید بازی به صورت آنلاین و دیجیتالی است. در این حالت دیگر نیازی به cd های فیزیکی نیست و از طرف دیگر گیمرها نباید نگران استهلاک CDROM کنسول بازی خود باشند.

اکانت قانونی ps4 با لایسنس های قانونی به فروش می رسد و شما می توانید به شکل کاملا قانونی و با قیمتی کمتر از سی دی های فیزیکی آن ها را خریداری کرده و بازی کنید. البته خوب است بدانید که اکانت ها به چند قسمت اکانت قانونی، اکانت ظرفیتی و اکانت هکی تقسیم می شوند.

در اکانت قانونی ps4 شما در ازای پولی که پرداخت می کنید، می توانید به صورت قانونی بازی مورد نظر خود را با این کنسول، بازی کنید.

 

اکانت قانونی PS4

اما در اکانت های ظرفیتی و اشتراکی، شما می توانید با توجه به ظرفیت، ظرفیت 2 یا 3، با افراد دیگری بازی خریداری شده را سهیم شده و بازی کنید. این اکانت ها اغلب با قیمت کمتری از اکانت های قانونی به فروش می رسند.

اما همان طور که از نام آن پیدا است، اکانت های هک شده آن دسته از اکانت هایی هستند که توسط افراد سودجو هک شده است. درواقع با خرید این نوع اکانت ها، گیمر بازی هایی را انجام می دهد که فرد دیگری پول آن را پرداخت کرده و اکنون اکانت وی هک شده است. علاوه بر اینکه این کار نوعی دزدی محسوب می شود، این احتمال بالا خواهد رفت که سونی حساب شما را مسدود نماید. به همین دلیل توصیه می شود که برای خرید و بازی، تنها اکانت قانونی ps4 را خریداری نمایید.

سخن پایانی

چنانچه مایل هستید تا بازی های پلی استیشن 4 را باقیمت مناسب و همچنین به صورت آنلاین و دیجیتالی خرید کنید، بهترین راه خرید اکانت قانونی است. به این صورت شما می توانید بدون مراجعه فیزیکی به فروشگاه ها، بازی مورد نظر خود را خریداری کرده و خود را با این کنسول بازی جذاب، سرگرم نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *