اخبار

بازی‌ های رایگان اپیک گیمز که به زودی عرضه می شوند

بازی های رایگان ایپک گیمز

اگر اهل دنیای بازی باشید، حتما فروشگاه اپیک گیمز را می شناسید که با ارائه کردن بازی های رایگان و بدون نیاز به اکانت قانونی، علاقه مندان دنیای وب را بسیار هیجان زده می نماید. این فروشگاه در سال 2018 میلادی تاسیس شده و از آن زمان بازی های زیادی در حوزه های مختلف را به صورت رایگان به دنیای کاربران مشتاق عرضه کرده است. برای دنبال کردن بازی های رایگان ایپک گیمز در ادامه با ما همراه باشید.

بازی های رایگان ایپک گیمز

خبر خوب این است که در هفته پیش رو نیز این فروشگاه، بازی های رایگان خود را ارائه خواهد داد که هر یک از آن ها می تواند به نوعی برای شما جذاب باشد.

این بازی ها در فاصله زمانی 6ام شهریور ماه تا 13ام شهریور ماه، ارائه خواهند شد و کاربران علاقه مند به دنیای گیم، می توانند در این فاصله زمانی، بازی های رایگان ایپک گیمز را دنبال کرده و آن ها را به لیست بازی های خود اضافه نمایند.

بازی های رایگان جدیدی که این فروشگاه عرضه می کند، دو بازی جذاب Hitman 2016 و Shadowrun Collection خواهند بود. در بازی ریتمن، نسخه ریبوت بازی های هیتمن عرضه خواهد شد و در آن با شخصیتی به نام شخصیت 47 روبرو هستیم که به حتم جذابیت زیادی به همراه خواهد داشت. اگر به خاطر داشته باشید، هیتمن شخصیتی فوق العاده جذاب و محبوب در فیلم سینمایی اش بود که توانست توجه بسیاری را در جهان علاقه مند به دنیای سینما و فیلم های اکشن، به خود جلب کند. در این بازی نیز شخصیت 47 می تواند کارهایی انجام دهد که سایر افراد قادر به انجام آن نبوده و به عبارتی شخصی کاملا متمایز و متفاوت است. استاد قاتل باری دیگر در این بازی، می تواند کارهایی خارق العاده را انجام داده و تبدیل به شخصیتی شود که هیچ ردی از خود برجای نگذاشته و قهرمان داستان خواهد بود.

اما در بازی Shadowrun Collection با فضایی هیجان انگیز روبرو هستیم که کاربر و بازی را با خود همراه ساخته و هر یک بعد از دریافت کالکشن شدوران، می توانند وارد بازی مورد علاقه و مورد نظر خود شوند.

بازی های Shadowran Returns، Shadowrun Dragnofall – Direct Cut و بازی Shadowrun Hong Kong Extended Edition در این مرحله ارائه شده اند.

با این وجود اگر شما نیز از طرفدارهای بازی های دنیای گیمرها هستید، می توانید از این بازی های رایگان در هفته پیش رو بهره مند شده و از بازی کردن رایگان آن ها لذت ببرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *