اخبار

کراس پلی Mortal Kombat 11 تنها مختص کاربران پلی استیشن و ایکس باکس

کراس پلی Mortal Kombat 11

اگر به قسمت پشتیبانی بازی بازی Mortal Kombat وارد شوید، خواهید دید که در اینجا پس از نوبت عرضه نسخه آلتیمیت ادیشن، اعلام شده است که فقط کاربران و گیمرهای نسل هشتم و نهم پلی استیشن و ایکس باکس امکان این خواهند داشت که از کراس پلی Mortal Kombat 11 بهره مند شوند.

پیش از این تریلرهای رسمی شخصیت های کامبت پک دو بازی Mortal Kombat را مشاهده کردیم. در این تریلرها مشخص بود که رین، ملینا و جان رمبو به عنوان شخصیت های تراز اول این بازی وارد شده و همین فضای بازی را برای گیمرها به مراتب جذاب تر می ساخت. به علاوه به موازات آن نسخه آلتیمیت ادیشن این بازی هم رونمایی گشت. اما خبر اخیر که حاکی از محدودیت کنسول ها برای کراس پلی Mortal Kombat 11 می باشد، چندان جالب نیست و احتمالا عده زیادی را ناراضی می سازد.کراس پلی Mortal Kombat 11

 

این نسخه آلتیمیت ادیشن و کامبت پک 2 که در 17ام نوامبر یعنی 27ام آبان ماه سال جاری عرضه خواهد شد، فقط برای کاربران کنسول های بازی پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس، قابل اجرا خواهد بود.

با این حساب گیمرهای نینتندو سوییچ و کامپیوترهای پی سی یا گوگل استیدیا نمی توانند از آن بهره ببرند و به نظر می رسد که کمپانی سازنده، در این خصوص کمی بی انصافی کرده است.

منبع: gamingbolt

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *