دسته‌بندی نشده

بهترین بازی های ویدیویی مناسب دخترها را بشناسیم

بهترین بازی های ویدیویی مناسب دخترها

گیمرهای دختر بازی های ویدیویی بسیار متنوعی را بازی می کنند و بسیاری از آن ها بازی های کلیشه ای دخترانه ای مانندCall of Duty ، Battlefront و Halo را دنبال نمی کنند، اما بدون شک برخی از عناوین وجود دارد که طرفداران بیشتر در میان دخترها دارد و کمتر پسرها را به خود جذب می کند. به واقع اگر بتوانیم آماری از خرید اکانت قانونی برای بازی های دخترانه بگیریم، مشخص می شود که بیشترین مشتریان این بازی ها، دخترها هستند. در ادامه بهترین بازی های ویدیویی مناسب دخترها را دنبال می کنیم.

بهترین بازی های ویدیویی مناسب دخترها

بعضی اوقات چنین بازی هایی به دلیل ارتباط با سریال تلویزیونی یک دختر پرطرفدار کارتونی، محبوب می شوند یا مبتنی بر یک فعالیت سرگرم کننده هستند که به طور سنتی در بین دختران محبوب است. در مواقع دیگر، گیمرهای دختر این بازی های ویدیویی را دوست دارند زیرا در آن ها شخصیت های زن قوی وجود دارد که می توانند با آن ها ارتباط برقرار کنند یا آرزو دارند که شبیه آن ها باشند.

انواع بازی های ویدئویی که دختران امروزه دوست دارند به همان اندازه متنوع است که عناوین مورد پسران را دوست دارند. اما در اینجا 5 بازی سرگرم کننده آورده شده است که بیشترین تمجید را از این اطلاعات جمعیتی دارند و خرید اکانت قانونی PS4 آن ها یک هدیه عالی به هر دختری خواهند بود.

  1. بهترین بازی Xbox One برای دختران: نسخه مقدماتی Tomb Raider

Tomb Raider Definitive Edition اولین سری از سری بازی های ویدیویی Tomb Raider است که شخصیت Lara Croft را دوباره راه اندازی کرد تا یک شخصیت عمیق تر و واقع بینانه تر از فرم اصلی او باشد. در اینجا، لارا یک زن جوان مستقل، قوی و باهوش با طیف وسیعی از احساسات است که پس از این که در جزیره ای گرفتار شد، باید یک رمز و راز باستانی را حل کند و برای زنده ماندن در برابر گروهی از جنایتکاران خشن مبارزه کند.

 

بهترین بازی های ویدیویی مناسب دخترها

  1. بهترین بازی رایگان موبایل برای دختران: My Little Pony: Magic Princess

My Little Pony: Magic Princess (My Little Pony: Friendship is Magic) یک بازی رایگان برای موبایل است که بر اساس کارتون و خط اسباب بازی محبوب دختران به همین نام ساخته شده است. هنگامی که بازی برای اولین بار منتشر شد، در آن بازیکنان می توانستند شهر Ponyville خود را بسازند و مدیریت کنند و از برخی از شخصیت های مورد علاقه خود از نمایش استقبال کنند.

  1. بهترین بازی آنلاین برای دختران: OverWatch

Overwatch یک تیرانداز آنلاین اول شخص مشهور است که از زمان راه اندازی آن در سال 2016 جهان را به شدت طرفدار خود کرده است. در حالی که اکثر تیراندازان دارای یک پایگاه کاربری عمدتا مرد هستند، Overwatch به دلیل تمرکز بر شخصیت ها و مواد تکمیلی مانند کتاب های طنز و حتی چهره های Funko Pop برای دخترها جذاب است.

 

بهترین بازی های ویدیویی مناسب دخترها

  1. سرگرم کننده ترین بازی برای طرفداران زن دیزنی: Disneyland Adventures

Disneyland Adventures یک بازی ویدیویی مناسب برای دخترانی است که عاشق فیلم های دیزنی و رفتن به پارک های تفریحی دیزنی هستند. در ماجراهای دیزنی لند ، بازیکنان می توانند از یک تفریح ​​دیجیتال در پارک موضوعی محبوب بازدید کرده و از جاذبه ها استفاده کنند و حتی با شخصیت هایی که در مکان های مختلف پاتوق هستند صحبت کنند.

دارندگان Xbox One که دارای سنسور Kinect هستند می توانند با استفاده از کنترل های حرکتی شخصیت خود را کنترل کرده و آن ها را به اطراف حرکت دهند. این امر به خصوص برای کودکان خردسال که مدت زمان طولانی نشستن برای آن ها دشوار است، بسیار سرگرم کننده خواهد بود. کنترلرهای سنتی و صفحه کلید نیز در دسترس هستند.

  1. بهترین بازی ویندوز 10 برای دختران: Ori and the Blind Forest

Ori and the Blind Forest یکی از بهترین عناوین موجود در هر سیستم عامل است. این بازی دارای کنترل های کاملاً عالی و طراحی بوده و با یک امتیاز کاملاً هماهنگ و یک سبک هنری همراه است که تماشای آن همزمان سورئال و جادویی می نماید.

Ori and the Blind Forest فقط از لحاظ فنی درخشان نیست، بلکه تماشای آن نیز حیرت انگیز است، چه رسد به بازی. این بازی برای دخترها بسیار جذاب بوده و می تواند تجربه ای عالی در اختیار آن ها قرار دهد.

 

بهترین بازی های ویدیویی مناسب دخترها

کلام آخر

در پارس کنسول می توانید نسبت به خرید گیفت کارت، اکانت قانونی و … اقدام کرده و اخبار جدید مربوط به بازی های ویدیویی و کنسول های بازی را پیگیری نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *